رئال مادرید

رئال مادرید
زنده باد رئال مادرید مرگ بر بارسلونا
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان رئال مادرید و آدرس madridismo.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





کاروان رئال مادرید برای برگزاری دیداری دوستانه وارد کویت شد

Celebración Liga Real Madrid Ayuntamiento
 

-کاروان رئال مادرید سه شنبه وارد کویت شدند و قرار است در روز چهارشنبه در دیداری دوستانه مقابل تیم ملی کویت قرار بگیرند.

این درحالی است که جشنهای قهرمانی کهکشانی ها روز دوشنبه در شهرداری مادرید به اتمام رسید و آنها صبح روز سه شنبه به سمت خلیج فارس پرواز کردند تا برای اولین در خاک کشور کویت به میدان بروند.

استقبال از کهکشانی ها به بهترین نحو ممکن به عمل آمد. دیدار دوتسانه تیم ملی کویت و رئال مادرید در ورزشگاه خلیفه برگزار می شود که گنجایش 18500 هوادار را دارد و تا صبح سه شنبه تنها 2 هزار بلیط برای فروش باقی مانده بود واین درحالی بود که بلیط های این بازی با قیمتی عجیب و بین 70 تا 415 یورو به فروش می رسید.عارف اسوادل، بانی و رئیس اتحادیه مادریدی «گاو سفید»کویت در این باره گفت:« این بلیطها واقعا گران هستند ولی در کویت تلاش زیادی برای سازماندهی سفر بهترین تیم دنیا به این کشور انجام شده. ما تلاش زیادی را انجام دادیم  و تماشای این بازی دستمزد خوبی برای ماست.»

این قیمتها درواقع تامین بخشی از قراردادی است که رئالی ها با کمیته سازماندهی این سفر به امضا رسانده اند. تنها مشکلی که درانتظار کهکشانی هاست، گرمای فراوان کویت است. عصرسه شنبه دمای هوا دراین کشور بین 36 تا 38 درجه بود و درزمان برگزاری این بازی  دوستانه، دمای هوا بین 33 تا35  درجه خواهد بود.  

درآستانه این دیدار یک شک بزرگ وجود دارد و آن هم لباسی است که رئالی ها دراین بازی برتن خواهند کرد. رئالی ها در زمان معارفه «جزیره مصنوعی »شان درامارات،به احترام اعتقادات مردم مسلمان این کشور، صلیب موجود برروی لوگوی تیمشان را برداشتند. و این احتمال وجود دارد که برای این دیدار دوستانه هم رئالی ها پیراهن هایی را برتن کنند که برروی آن خبری از صلیب نباشد، تابدین ترتیب به مسلمانان ادای احترام کرده باشند.

این بازی تنها رویداد برای سفر کهکشانی ها نبود.آنها بلافاصله بعد از ورود به کویت در هتل ریجنسی مستقر شدند و مورینیو درکنفرانسی خبری شرکت کرد. بعد از آن مراسم استقبال رسمی در کاخ   شیخ صباح الحمد ، به عمل آمد. کسی که تمام هزینه سفر رئالی ها به کویت را متقبل شده است.

 هدف رئالی ها ازسفر به کویت، در استراتژی سران این باشگاه در توسعه نفوذ در قاره آسیاست. منطقه ای که فوتبال درآن به دنبال رشد و پیشرفت است.رئالی ها در راستای حمایت از این استراتژی ، سفرهایی را به چین و کشورهای آسیای شرقی داشته اند و در سال 2008 در دیداری دوستانه مقابل النصر عربستان قرار گرفتند و در آن بازی و در حضور 67 هزار تماشاگر، با نتیجه 1-4 به پیروزی رسیدند



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 27 ارديبهشت 1391برچسب:, ] [ 13:51 ] [ یاسر شایان ]
<< مطالب جدیدتر ........ مطالب قدیمی‌تر >>

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید